ח"כ אשר: "קורא לכל עם ישראל להגיע לקברו של הבאבא סאלי זיע"א"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אשר: "קורא לכל עם ישראל להגיע לקברו של הבאבא סאלי זיע"א"

    ח"כ יעקב אשר חיזק את ידיו של הרב הראשי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ואמר, "זו לא שביתה, אי אפשר לחתום על אדם שהוא לא יהודי, שהוא כן יהודי". אשר תקף את הסדר הטיעון עם דרעי וכינה אותו, "חיסול פוליטי"

    צילום: פלאש 90
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא וחיזק את ידיו של הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו על מאבקו הבלתי מתפשר על שמירת כרם ישראל, "החלטת הגר"ד לאו בעניין הגיור נכונה, יש לו אחריות על עם ישראל. זו לא שביתה, אי אפשר לחתום על אדם שהוא לא יהודי, שהוא כן יהודי" הבהיר אשר.

    אשר תקף את הזלזול בתורת ישראל בקואליציה הנוכחית, "לאף אחד בקואליציה לא אכפת מהגיור, זו הדרדרות שתיהיה חתומה לדורי דרות על מתן כהנא וחבריו מימינה, הם דירדרו את היהדות עד עפר".

    ח"כ אשר הביע צער על החלטתו של ח"כ ליצמן לסיים את כהונתו בתום הכנסת הנוכחית: "אנחנו סומכים על אנשים עם וותק, מביעים צער על ההחלטה שלו אך מכבדים אותה. כולנו מרוכזים יחד בעבודת האופוזיציה, אנחנו לא מתעצלים ומקווים שהבחירות הבאות יהיו כמה שיותר מהר".

    אשר תקף בחריפות את הדר הטיעון עם יו"ר ש"ס: "מה שעשו לאריה דרעי זה חיסול ממוקד, ניסיון להרחיק את דרעי מהפוליטיקה כי חוששים ממנו. אני סומך על האחריות שלו שהוא לא יעזוב את ש"ס וימשיך להנהיג את המפלגה".

    אשר ביטל את החלטת המשטרה השערורייתית לביטול ההילולא ואמר, "אני קורא לכל עם ישראל לבוא לקברו של הבבא סאלי תוך שמירת כל כללי הבטיחות, זו שערוריה שלא היתה שמדינת ישראל מאשרת מסיבות המוניות במגזר הכללי ואוסרת על קיום הילולה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      המשטרה מבטלת את ההילולא לבבא סאלי זצ"ל,
      המשטרה מאשרת להמולת אצולת הנוביגורד בהילולא למשיח השקר,
      למה ומדוע? תודה